تعمیرات گاز و گاز مبله

تعمیرات گاز و گاز مبله: تعمیر اجاق گاز مبلی یا فردار به یکی از نگرانی  خانم ها خانه دار تبدیل شده است چرا که در صورت اشتباه در زیادی ممکن است مشکلات زیادی  برای اجاق گاز به وجود بیاد.

یا حتی امکان دارد که اجاق گاز امکان درست شدن نداشته باشد. این کار حاصل انتخاب اشتباه تعمیر کار متناسب است. بیاید باهم بیشتر در امور تعمیر اجاق گاز مبله یا فردار و روش عملکرد آن ها آشنا بشیم.

 

تعمیرات گاز و گاز مبله

تعمیرات گاز و گاز مبله

برخی از شایعترین مشکلات  در اجاق گاز مبله

برخی مشکلات که در اجاق گاز مبله یا فردار شایع هستند واغلب اجاق گازها درگیر آن ها می باشند عبارتند از.

  1. خاموش شدن شعله های گاز
  2. خراب شدن در فر
  3. رنگی بودن شعله های گاز(شعله گاز فقط باید آبی بسوزد)
  4. عدم روشن شدن گاز یا فر
  5. کارنکردن فندک گاز
  6. دود کردن شعله های گاز
  7. عدم یکسان بودن شعله گاز یا حرارت فر
تعمیرات گاز و گاز مبله

تعمیرات گاز و گاز مبله

نقش اجاق گاز مبله  در زندگی

اگر بخوایم سه تا از وسیله ارزشمند  آشپزخونه را نام ببریم حتما اجاق گاز یکی از آن ها خواهد بود. آشپرخانه  قلب تپنده ی خانه است و اجاق گاز یکی از وسیله های با ارزش در آن است.

در صورت بروز اشغال  برای آن ممکن است زندگی روزمره افراد با مشکلات بیشتری  مواجه شود. ما تقریبا هرسه وعده غذایی خودمان را با اجاق گاز درست می کنیم و اگر این وسیله از بین برود  قطعا ما را با مشکل سختی مواجه  می کند.

انواع اجاق گاز

میتوان اجاق گاز را به سه نوع مبلی، فردار و رومیزی تقسیم بندی کرد. اجاق گاز مبلی همان اجاق گاز ساده میباشد ولی اجاق گاز فردار درکنار توانایی اجاق گازی خود کارایی ماکروفر را هم دارد.

که هم سبب  افزایش کارایش و هم سخت شدن تعمیر آن میشود. بنابراین نیازی نیست  در تعمیر کردن آن سستی کنید.

و تعمیر آن را به فرد و یا تعمیرکار ناشی و نابلد بدهید که باعث سوخت شدن هزینه ای که پرداخت کرده اید و هم آسیب دیدن محصولتان شود.

این گروه در نقاط مختلف کشور فعالیت می نماید که میتوان به مهم ترین آنها به شهرهای اندیشه ، شهریار و فردیس اشاره کرد.

جمع بندی

اجاق گازمبله  یکی از با ارزش ترین  وسیله های خانه ی  ما است که در صورت ایجاد مشکل برای آن زندگی ماهم دچار تنش میشود به همین خاطر که تعمیر اجاق گاز مبله یا فردار یک کار بسیار مهم و تخصصی است.

و تعمیر آن نیاز به تخصص کافی می باشد پس در صورت این اتفاق همه ما باید  تلاش کنید که یک تعمیر کار کاربلد  و متخصص پیدا کنید که بتواند از پس کار تعمیر اجاق گاز بر بیاد.

ما به شما پیشنهاد میکنیم که  با سابقه ای بهتر  و نامی معتبر یک مرجع خوب برای تعمیر انواع لوازم خانگی پیدا کنید.  مهم ترین مراکز در شهریار اندیشه ، و فردیس میباشد.

که دسترسی شما را آسان تر میسازد. و شما نسبت به حمل و نقل وسیله خودتون مشکل خاصی نداشته باشید چون آرامش مشتری برای ما  بسیار ارزشمند تر است.

 

تعمیرات گاز رومیزی

تعمیرات گاز رومیزی:پایه ی کار همه اجاق گازها مثل  هم است. گاز شهری با شلنگ اختصاصی  به اجاق گاز متصل  شده و از لوله چند راهه، شیرهای نازل، لوله های رابط و …..را منتقل  می کند. این مسیر پیچیدگی های خاصی دارد.

هر گونه قطعی، اتصال، عیب و مشکل در جهت ر گاز رسانی و قعات اجاق گاز سبب می شود تا شعله آبی اجاق، دچاراشغال شود. تعمیرات اجاق گاز یک تخصص حرفه ای است.

اگر در این عرصه آموزش ندیده اید نباید اقدام به تعمیر اجاق گاز رومیزی کنید. این کار به نظرراحت است ولی در هنگام  کار متوجه می شوید که جزئیات زیادی در اجاق گاز کار شده است.

تعمیرات گاز رومیزی تعمیرات گاز رومیزی

داستان تعمیر اجاق گاز رومیزی از کجا شروع شد؟

داستان تاسیس تعمیر گاز رومیزی چندین سال هست که  در عرصه  آموزش تعمیرات لوازم گازی شروع به کار کردیم، بازمی‌گردد. روند تکمیلی موفقیت‌ها برآن شد که در کنار آموزش، درجهت تامین قطعات لوازم گازی  خانگی در مدل های مختلف پیش رویم.

بعد از سالها فعالیت صادقانه، کوله‌باری از تجربه‌های تخصصی در عرصه ی تعمیرات کسب شد که ما را به یکی از بهترین‌های کشور تبدیل کرد.

تصمیم گرفتیم این تجربیات را با دیگران به اشتراک بگذاریم و اینطور بود که پس از مدتی ، تخصصی‌ترین دوره‌‌های آموزشی تعمیر گاز رومیزی  توسط گروه ما برگزار شد.

خاطرنشان میشود که این گروه بیشتر خدمات خود را درشهرهای شهریار و فردیس انجام میدهد.

 

 تعمیرات گاز رومیزی

آموزش تعمیر اجاق گاز رومیزی

برخی از افراد هستند که به اصطلاح آچار به دستند که  می خواهند هر چیزی را خودشان تعمیر کنند. اگر به تعمیرات اجاق گاز آشپزخانه علاقه دارید این مطالب را از دست ندهید.

برخی از اصلی ترین  مشکلات اجاق گازهای رومیزی و روش  تعمیر ان را در ادامه می خوانیم. قبل از شروع به تعمیر اجاق گاز حتما برق دستگاه را قطع کنید. اجاق گازهای مدل جدید تمام  دارای سیم کشی برق برای اتصالات پیلوت و فندک و … هستند.

تعمیر اجاق گاز رومیزی موقعی که  شعله روشن نمی شود

پخت و پز و سر رفتن غذا یکی از موضوعاتی است که می تواند سبب انسداد سوراخ های سر شعله شود. بعد از سر رفتن غذا حتما سر شعله ها را تمیز کنید.

هرچند وقت  موقع تمیز کردن الکترودهای جرقه زن و یا حتی خود سر شعله به درستی سر جای خود قرار  نمی گیرد که در نتیجه شعله روشن نمی شود

اگر گاز منزل قطع نشده ولی شعله ها روشن نمی شود علت ان به مواردی بستگی دارد که در ذیل به آنها اشلره کردیم.

1- کثیف بودن مشعل اجاق گاز

2- تنظیم نبودن صحیح  الکترود های جرقه زدن

3- قرار گرفتن نامناسب  سرشعله

تعمیر اجاق گاز رومیزی موقعی شعله زرد می سوزد

زرد سوختن شعله های اجاق گاز از مشکلاتی  است که نباید بی توجهی کنیم . اصلی ترین مشکل، ایراد در تنظیمات مخلوط هوا و گاز هست. در اجاق گازهای امروزی این مشکلات بیشتر دیده می شود.

سیستم سوخت اجاق گازهای قدیمی با این مدل های جدید فرق دارد. اگر اجاق گاز آشپزخانه از مدل های بروز است با تنظیم فاصله نازل و رابط مشکل حل می شود.

زرد سوختن شعله گاز نشان دهنده سوخت ناقص و معیوب است برای حل  کردن این مشکل با یک تعمیرکار حرفه ای تماس حاصل فرمائید.

این کاری نیست که به تنهایی از عهده آن برآیید. در ضمن پشت گوش انداختن این موضوع هم می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی

تعمیر اجاق گاز رومیزی و از خدماتی است که توسط کارشناسان  حرفه ای انجام می شود. این سرویس شامل عیب یابی، سرویس، تعمیرات و تعویض قطعات هست.

اگر اجاق گاز دچار مشکل شده با ما تماس حاصل فرمائید. ثبت سفارش از طریق اپ این سامانه تمام  رایگان بوده و شامل پرداخت آبونمان یا حق عضویت و … نیست.

پس از ثبت سفارش هماهنگی برای اعزام همیار متخصص به محل انجام می شود. پس از عیب یابی، هزینه تعمیرات طبق جدول درج شده در همین مطالب به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورت تمایل امکان  فراهم لوازم و قطعات تعویضی توسط همیار نیز هست. اقلام خریداری شده به همراه گارانتی تحویل داده می شود.

جهت رفاه هموطنان این سرویس در همه شهرها مخصوصا در شهرهای اندیشه،شهریار و فردیس ارائه می شود. ما به کار تعمیرکاران خود اطمینان داریم و کلیه خدمات را به صورت گارانتی ارائه می دهیم.